Selepas qu puteh menjadi penaja bagi AJL ke 29, semua orang menjadi pegawai pemasaran secara tak rasmi. Habis semua media digunakan. Hamburan caci maki dan kritikan ke atas pemiliknya datin Vida. Chef wan pun ada parodi makan megi dengan tepung di muka.
Aku tak sempat tengok AJL sebab dalam perjalanan balik ke Pahang.
Tapi, aku kenal produk kecantikan qu puteh menerusi whatsapps, telegram dan juga fb. Viral satu Malaysia.
Bagi aku Strategi pemasaran Datin vida berjaya. Daripada tak kenal kepada kenal. Daripada tak tahu kepada tahu.
Sekarang, sebut sahaja jenama qu puteh. Semua orang tahu. Apa lagi perkara yang paling indah sebagai seorang pengeluar produk selain daripada orang kenal produk kita.
Datin, tahniah. Anda berjaya!
Aku pernah terbaca, orang yang mengkritik ialah orang rendah daripada kita. Sebab tu dia cemburu. So datin, keep it up. Never give up.
Nak qu puteh satu!! Hehe