SELAMAT ULANG TAHUN CINTA

Posted: Februari 15, 2015 in DIARIKU
image

Akad nikah

Isteriku,
Sudah tertulis di luh mahfuz
Kau dan aku akan bersatu
15 Februari 2014,  hari sabtu
Di masjid seberang jaya
Akad ku susun 1 persatu
Tanda pemisah haram dan restu

image

Isteriku,
Cepat sungguh masa berlalu,
Secepat cinta kita,
Kenal tak lah lama, bertunag, dan kahwin
Syukur pada yang Esa, memudahkan segala
Tanpa kita duga

image

Isteriku
Onak dan duri kita tempuh
Pahit dan manis kita bancuh
Asam dan garam kita buat doh
Semoga kita tabah merempuh.

image

Isteriku,
Setahun dah ada hadiah, Alhamdulillah
Rasanya anak kita dah tak sabar tengok dunia
Tendang sana, siku sini perut mama dia
Mungkin tak dapat abg rasa moment tu setiap hari
Tapi Video yang  dihantar, cukup buat air mata ini mengalir
Semoga soleh, baik, bijak dn tabah macam mama dan babah

image

Isteriku
Terima kasih dari hati
Atas segala budi baik dan cinta yang diberi
Atas pengorbanan, atas kefahaman..
Maafkan abg jika belum sempurna
Maafkan abg jika terkasar bahasa dn bicara
Abg kan ubah

Isteriku
Jauh impian abg denganmu
Hingga jannah tetap bersatu
Jadilah permaisuri dihati ku

SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN
15.2.2015
NADIA SABRI DAN FAZIL YAHAYA

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s