Bas Jengka liner~ recommended

Posted: Julai 16, 2014 in Uncategorized

image

Assalamualaikum dan salam satu malaysia.

Lama juga aku menyepi. Belum mati lagi. Cuma sibuk menguruskan hal lain sampai terlupa nak godek2 blog.

Ok berbalik kepada tajuk aku. Yup, kalau ada pilihan nak naik bas mana, aku cadangkan jengka liner. Sebab dia on time. Kalau janji jam 930 mlm, 930 la dia akan smpai dan jalan. Ini berdasarkan pengalaman aku, dok berulang alik dari bentong ke sungai petani.

Part yang paling menyampah ialah tunggu bas lama giler. Bukan minit2 lambat tapi berjam2 lambatnya. Style mat tiket pulak, ckap bas jam 830, padahal bas tu konfom2 930 or 1030. Bila tanya kata jem la, ada hal la. Nak marah duit dh bayar. Sabo je la walaupun bengkek jer.

Ok back to jengka liner, Keduanya penjaga kaunter siap amik nombor telepon lagi, kalau terlambat sikit ja dia akan call kita (pengalaman aku juga hehe).

Cuma basnya xda la single seat. Semua double seat.

P/s : aku xda share apa2 dalam kompeni jengka liner. Just kongsi de best choice. Hehe. Keep it up jengka liner

Tinggalkan Jawapan

