Feeling words : malay edition

Posted: Oktober 30, 2012 in Uncategorized

Jika anda seorang kaunselor atau orang yang cuba memahami manusia, Mungkin anda sedang mencari feelling words a.k.a kata perasaaan. kebanyakanya dalam bahasa inggeris. jadi satu kerja pula kena terjemah ke dalam bahasa melayu. jadi aku tak mahu susahkan korang semua. aku dah siapkan kata perasaaan dalam bahasa melayu yang mudah untuk difahami. semoga ia bermanfaat untuk kita semua.

Kalau nak ucap terima kasih (kalau nak la), ucapkan juga terima kasih kepada seorang anak muridku yang sukarela mencarikan makna setiap perkataan. semangat membantu macam ni yang kita nak. Cikgu doakan semoga Allah merahmati hidupmu. Jadi pelajar yang hebat dunia dan akhirat.

ok. sapa yang nak muat turun. sila klik kat bawah ni ye…

KATA PERASAAN

itu saja. sekian. πŸ™‚

p/s : dulu2, cikgu pernah pesan, ilmu jangan kedekut. tak berkat. πŸ™‚

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s