Kita kena sokong..!!!!

Posted: Julai 31, 2011 in BERFIKIR SEJENAK

*PENAFIAN : Penulis entri ini tiada sebarang kepentingan dengan apa yang dibincangkan sekadar berkongsi

“makan la buger tu, adik dah makan” kata Apit (hafiz) selepas bungkusan barang dari kedai di letakkan di atas meja.

Sat” balasku ringkas. terbayang difikiranku burger biasa di kedai dekat simpang kampungku.

Lepas selesai bergayut (Celcom Birthday) aku ke dapur. “eh, macam kotak buger McD, mana dia beli?” selepas menjamah,…

“wow, sedapnya! buger Mat Salai. Keluaran Malaysia. 100% bumiputera. Aku kagum sekejap, bangga sekejap. memang sedap dan ada kelainanya. korang kena rasa sendiri. dah banyak cawangan dah sekarang ni.

Aku rasa kita memang perlu dan patut sokong buger keluaran tempatan ni. tak rugi. Harga pun jauh lebih murah.

kepada Mat Salai Sdn. Bhd. teruskan berusah. Hasilkan buger yang terbaik. Naikkan nama Malaysia.

untuk rujukan :

http://www.facebook.com/MATSALAI

http://www.matsalaisb.com/

 

KK (Kamus Kedah)

* sat = sekejap

 

BYE..:-)

Advertisements
Komen-komen
  1. ipa faiza~ berkata:

    baru perasan layout ko skrg berbintang2. haha,

  2. mira87 berkata:

    apa yg xsedap bagi kamu?
    hehe

    FAY : semua sedap. nikmat ini jarang2 orang ada. hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s