lama menyepi…

Posted: Mac 12, 2010 in BERFIKIR SEJENAK, DIARIKU

adakah facebook menjadi saingan kepada blog dewasa ini?

aku dah buat facebook, setelah lama menyatakan pendirian ” mak saya kata jangan jual muka di facebook” petikan ini aku terbaca dari walllpaper haset sahabatku suatu ketika dulu. tapi keadaan yang memaksa aku. aku buat juga dengan niat yang baik. I’allah.


tak tahulah sama ada disebabkan facebook aku menjadi culas di blog atau memangnye sem ni aku malas menulis diblog? itu persoalan yang bermain difikiranku. tapi ade je kawan2 aku yang ade facebook masih lagi aktif menaip. tapi ade juga yang terus diam dekat blog.


pe2 pun bagi aku, begantung kepada kelapangan masa dan kekuatan internet. internet ok, masa ade, … jalan. idea boleh dicari. fikir2 kejap je mesti ade. hehe.

oklah caw dulu. baru habis kelas ganti teknologi pendidikan ni. hujan lebat la plak.

Komen-komen
  1. ella berkata:

    emmmmm pe emailnye…t leh add…uhhuh

Tinggalkan Jawapan

