Pertaruhan Berhasil…

Posted: November 7, 2009 in DIARIKU, PENAWAR DUKA

“Fuyooo.. fuyooo…”  aku terdengar roommate berjampi sakan tatkala melihat sesuatu dalam internet. Ketika itu aku baru sahaja selesai solat subuh bersendirian kerana lewat sedikit bangun.

Sambil berjampi itu roommate memandang-mandang ke arah aku bak seorang artis. Aku tersipu-sipu rendah diri.


“Nape mate?” sapa ku selepas berdoa memohon rahmat Allah pagi ini.  Dia tersenyum menampakkan baris-baris  giginya dengan mata yang sedikit sepet.


“Foyuuuu… ko TOP 10  siot” katanya penuh gigih.

“ape dia tu? Top UP aku tahu la” Tanya ke dalam ke-blur-an.


“Ranking top post wordpress, ko top 10, tempat ke -9” katanya lagi

“Iya..?”  terus aku melabuhkan punngung di kerusi dan membukan internet,… dan akhirnya terpaparlah… hehe

10 ten wordpress top post

Pertaruhan “tak dapat anak dara janda pun jadi” berhasil jua

tak jeles kan.? hehe (ish.. tak baik riak.)

 


P/S : jom target 1st… errr 🙂

Advertisements
Komen-komen
  1. nurthurayya berkata:

    kagumnyer aku…hehe…
    nk sign~

    PENGLIPURLARA : hehe dah macam artis… hehe

  2. lurunna berkata:

    ea…
    cuba jdi top 10 dlm dean list plak…
    hahaha…Oppppssss
    terlahar dgn sgt hebat ;P

    PENGLLIPURALARA : agak la.. dah pandai sekarang ea… mentang2 la minor perdagangan… (ade kaitan tak) huhu

  3. missungu berkata:

    ooo sbb ni la agaknye y ko jatuh cinta sgt kt wordpress ea?
    haha.. alala~ tahniah..

    PENGLIPURLARA : hehe, tahu tak pe… 🙂

  4. putraim berkata:

    inilah satu muslihat yang dikatakan muslihat yang agak2 bijak kot. huwawawa…. tahniah lah yo… tapi 5mnit ja kot di rangking top10. esoknya trus x masuk rangking. hohoho

    PENGLIPURLARA : Foyuuu. sentap siot komen ni… hehe pe2 pun sempat juga print skrin kan? hehe

  5. tahniah.. teruskan berblog.. heheheh..smge msuk top 5.. dulu..heheh

    PENGLIPURLARA : doakan selalu ye. hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s