AKU DAN SOFTBALL

Posted: September 12, 2009 in DIARIKU

softball ataupun bola lisut adalah dua benda yang sama… tapi istilah sahaja yang berbeza.

sem ini koko berkredit aku adalah softball.

aku pernah belajar dahulu masa aku tingkatan 2. tapi aku berhenti ditengah jalan. (tak terus bermain)

menariknya… pada masa tu, softball kali pertama diperkenalkan di sekolah aku.

bangga siot terpilih untuk masuk team softball selepas pelbagai saringan yang dilakukan

al maklumlah… benda baru. so ramai yang berminat.

dari teknik balingan sehinggalah cara menagkap perlu cekap dan kemas.

dengan kata lainya… aku antara yang tercekap la… hehehe (ops, terbangga pulak )

 

itu dulu, sekarang banyak lagi aku belajar dalam koko berkrdit ni.

susah juga rupenya, banyak guna kognitif dan psikomotor.

dia tak macam bola, main skor….

ia kena juga fikir strategi macamana nak matikan lawan.

 

kesimpulanya… aku masih banyak yang perlu aku perbaiki.

tapi tak risau sebab ak tak pernah cerita pun yang aku pernah main.

benda dah lama, aku pun dah lupa…

kira macam tak pernah main la juga kan??

hehe.

 

sekadar berkongsi minat.

intresting game.!!

 

P/S : hari SABTU, jam 8.30 – 11.30 pagi,…. jangan cari aku. sebab itu untuk softballku… wahahahah

Komen-komen
  1. sue.et.al berkata:

    bru jer nk ajak detim ari sabtu~huhuhu

    PENGLIPURLARA : boleh, jom dating di padang.. hehe

  2. lurunna berkata:

    thn 3, koko..agk laha ar…*hbis sem nanti mesti ko cekap kn…hihi*

    PENGLIPURLARA : agak la… pe2 hal bdak2 tu point aku je coz ak senior katanya… (nama aku ranking 1 k, coz no matrik 14…. lain semua 15) hahahah

  3. putraim berkata:

    orang dari Baling kene cekap membaling klu x lbh bek kluar dari Baling…..
    org baling membaling,
    membaling oleh org baling,
    org baling terbaling,
    dah trus membaling,
    shingga brguling-guling……

    wahahah…..sedap siot puisi baling aku ni. hahah

    PENGLIPURLARA : pantun palong bakal menyusul…. heheh

  4. biha berkata:

    ni rasa cam nk bocorkan rahsia abg fazil kat budak2 tuh..hahaha

  5. lurunna berkata:

    Fazillll!!!!!
    anda di TAG..!!!
    *sile kunjungi Lurunna’s World!!!*

    PENGLIPuRLARA : oh nooo….. hehe

Tinggalkan Jawapan

