AKU DAN KEFOKUSAN…

Posted: Ogos 25, 2009 in DIARIKU

orang cakap aku tak fokus..

betul ke?

adakah bila kita memasang impian itu kita tidak fokus?

adakah bila kita cuba untuk tercari-cari keserasian diri kita, maka kita digelar tidak fokus?

ya! mungkin dulu ya!

sekarang tidak lagi. aku dah jumpa apa yang ku idam dan ku impi..

aku akan lebih fokus. kerana aku punyai wawasan aku sendiri.

Akan aku buktikan pada diri dan sesiapa yang memerli…

terima kasih kerana menyedarkan aku dalam pengembaraan mencari rahsia kejayaan diri.

FOKUS!!!

 

Komen-komen
  1. lurunna berkata:

    biasa la tu…
    kita manusia biasa…xlengkap tnp masalah…
    selalu plak aku hilang fokus…huhuhu

    PENGLIPURLARA: kesimpulannya… aku masih manusia.. hehe

  2. hazri87 berkata:

    fokus ! fokus ! fokussssssss!!!!!!!!! haha…

    PENGLIPULARA : ERR..jangan ‘menurun’ dalam blog ni ye… hehe

  3. tenzokami berkata:

    hilang fokus?? ble?? dlm klas kot…haha

    PENGLIPURLARA : dalam hati.. hehe

  4. putraim berkata:

    KO FOKUS tp ko x fokus dlm bercinta jeee. hahahahah…. jgn mrah

    PENGLIPURLARA : ko…. ak fokus ok bab tu.. hehe

Tinggalkan Jawapan

