UPM TERPAKSA BERCUTI

Posted: Julai 28, 2009 in BERITA
topengku... hehe

topengku... hehe

 

Gara-gara penularan wabak H1N1 semakin jadi….. kini aku dan semua warga UPM diberikan cuti…

bermula 29 Julai sehinggalah 4 Ogos 2009….

foyuuuu… lama tu. hehe

gembira ada, sedih pun ada..

gembira… sebab boleh balik kampung… (harap2 dokong dirumah ada lagi)

tak berapa gembira sebab pelbagai aktiviti yang molek dirancang sudah pun terganggu…

nak buat macam mana kan… dah suratan

yang penting kita enjoy!!!!! Eh. salah… yang penting manfaatkan dengan sebaiknya… 

sekian…

p/s : jumpa semula lepas cuti

Advertisements
Komen-komen
  1. putraim berkata:

    fuyoo…ko ada x lg topeng tu, ak nk beli….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s