BERFIKIR SEJENAK….

Posted: Julai 18, 2009 in BERFIKIR SEJENAK

 aku suka berfikir..

perkara yang kadangkala tak perlu pun untuk ku fikirkan..

tapi kupercaya ada sebuah hikmah disebalik kebiasaan yang jarang difikirkan…

 

kita selalu marah pada mereka yang pandu perlahan dijalan…. “woi!! bawak macam pompuan!!” atau ” nak slow naik basikal la”

  tapi sedarlah bahawa merekalah yang memberi ruang kepada kenderaan di persimpangan yang telah tunggu berjam-jam..  

 

sekadar mengajak untuk berfikir…

renung-renungkan…

sekadar gambar hiasan.. hehe

Advertisements
Komen-komen
  1. zizai_usim berkata:

    salam.sahabat..sibuk ka?Motor ang kena curi dengan orang utan ka?Qute jg org utan tu..Bila ang kenal.hahaha..

    penglipurlara : ni moto jiran aku yang disedekahkan pada mereka.. hehe. kenai dalam facebook.. hehe

  2. biha berkata:

    setiap sesuatu ada hikmah di sebaliknya?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s