ALAHAI BLOGKU..

Posted: Julai 5, 2009 in Uncategorized

FUHHH… bukan main bersawang lagi blog aku.. labah-labah yang empunya sawang pun pasti dah bercucu dan bercicit menunggu aku mengemaskini blog ni.. ntah2 dah bermadu.. hehe.

“kenapa penglipurlara?? Why?? tell me why??” bertubi-tubi soalan yang datang bertanya dari peminat yang setia (ops,, ada ke.. hehe)

aku tunduk seketika….

aku pasrah

“susah sikitla… balik kampung cuti semester. faham-faham je la. internet pun macam nak cekik darah je kat siberkafe tu. (mahal la bagi aku insan yang tak kaya ni..) lebih baik aku simpan duit derma dekat masjid atau beli burger dapat juga yang special satu set. hehe”

mungkin terbiasa dengan internet free, bila berbayar menjadi satu masalah.. :-b

 

Tapi, kini aku dah kembali ke UPM untuk sesi 2009/20010. insyaallah tak kan ku biarkan ia bersawang lagi.

 

p/s : kawan2 semua selamat berkuliah. esok dah mula (6 julai 2009)

Komen-komen
  1. putraim berkata:

    hehhhehehhehe….. selamat mengemas bilik eh clap plok blog anda!! kuikuikui…. selamat kmbali ke sem 05 thn 3.

    penglipurlara : macam boleh hidu je orang update blog e… hehe selamat sahabat. semoga sukses selalu.

  2. Iqa berkata:

    Nanti jangan lupa pulangkan buku yang anda pinjam itu ye…
    Saya sendiri belum baca pun buku tu.

    penglipurlara : terima kasih atas ingatan.. nanti saya poskan 🙂

  3. zizai berkata:

    link la ngan blog aku…www.zizaibakeri87.blogspot.com

    penglipurlara : dah masuk dah.. semalam dok try tak boleh.

  4. Iqa berkata:

    Tak payah pos. Bagi by hand je. Kat UPM gak ni.

Tinggalkan Jawapan

