KIRIMAN BARU….

Posted: Mei 10, 2009 in Uncategorized

hai semua, bertemu kembali dengan penglipurlara anda yang tidak asing lagi iaitu fazilyahaya…. (macam rancangan TV pulak).. hehe. hampir 2 minggu blog ini sepi. maka sepi jugalah pelawat yang mengunjungi. biasa dah lumrah duniawi. tapi tak apa, paling penting teruskan  mengunjungi.

pergi mana?  mesti ada yang tertanya bukan? 

pergi camping dekat Hutan Lipur Sungai Tua Ulu Yam Selangor. ini program anjuran kolej kediaman aku dan aku telah diamanahkan menjadi instructor bersama dengan 26 lagi sahabat sekolej ku.

nak cerita pengalaman pun panjang sangat. maka aku pun meletakkan gambar-gambar yang sempat aku rakam dalam hutan tersebut sebagai gantinya. jom terjah… hehe

 

DSC00366 copy

DSC00367 copy

 

DSC00401 copy

Advertisements
Komen-komen
  1. putraim berkata:

    selamat pulang ke kampung. bye sahabatku.

  2. lurunna berkata:

    cantik gambar2 neh…

    penglipurlara : ada caranya,,, amik dalam internet!! hehe …gurau je. original tu

  3. qdetactive berkata:

    yang kayu gulung-gulung tu kat mane? tak penah tengok pun..

    penglipurlara : kat CIC je ada.. hehe

  4. Poet Dusun Bayu berkata:

    aku di mana…

    penglipurlara : opss… ada2 jangan risau… hehe

  5. upmkb berkata:

    da gambar yg bes g ak?nak tau jgk tmpt tu cam na

    penglipurlara : tempat tu kat Ulu Yam Selangor. Ni je antara koleksi yang sy dapat diambil sebab pergi ada aktiviti…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s