TAHUKAH ANDA….

Posted: April 5, 2009 in Uncategorized

1. Nama yang paling banyak digunakan di dunia adalah Mohammed.

2. Satu-satunya makanan yang tidak akan busuk? Jawapan : madu.

3. Siput boleh tidur selama 3 tahun.

4. Dalam 18 bulan, 2 ekor tikus membiak lebih dari sejuta anak tikus!

5. Memakai headphone selama satu jam dapat menstimulasi perkembangan bakteria dalam telinga sebanyak 700 kali ganda!

6. Setiap lipstik mengandung sisik ikan.

7. Apa persamaan baju kalis peluru, printer laser, tangga kecemasan dan wiper kenderaan? Jawapannya : semua ditemukan oleh perempuan ! Ha !

Advertisements
Komen-komen
  1. biha berkata:

    abg fazil mengingatkan sy kat satu watak dlm novel detektif indigo..asyik btau fakta2 yg org lain jarang2 tau..huhu

  2. Iqa berkata:

    6. Setiap lipstik mengandung sisik ikan.

    Dalam lipbalm pun ada sisik ikan gak ke?

  3. iela berkata:

    yeke dalam lipstik de ssik ikan?..eeerrrrkkkk….
    alamak x dapat ar nak berlawa….hua3

    penglipurlara : kan dah lawa. hehe

  4. tenzokami berkata:

    tahukah anda?

    Jrg ade org nm NURTHURAYYA…hehe…

    penglipurlara : setuju!!!! hehehe

  5. lurunna berkata:

    nk tambah info gak leh x??minuman redbull m’ambil protein drpd rambut manusia

    penglipurlara : boleh sangat. dialu-alukan… halal tak ye protien macam tu? lurunna kena cari. hehe

  6. nana berkata:

    hmmm………boleh tahan. saya pertama x msk laman ni..ye la org kata menarik hati….pape pun 6t da masa leh lg msk laman ni.

    penglipurlara : terima kasih atas kunjungan. moga tak segan untuk berkunjung lagi… 🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s