KIRIMAN TERBARU

Posted: Mac 30, 2009 in Uncategorized
limau comel

limau comel

1. inilah post aku yang terbaru setelah kesibukan ku berlalu…

2. perlu di jelaskan perkara ini bagi anda semua tahu…

3. jangan bebulu* ye… just a little joke for U… hehe

4. SUDAH !!!! hentikan semua ni… usah kau berima-rima bahasa dalam medan penulisan maya

5. kau ingat ini blog apa?

6. sasterwan negara?? cendikiawan bahasa?

……..

……..

…….. (berfikir sejenak…)

7. ” AHHH!!! pedulikan saja tohmahan mereka”. hati kecilku bersuara

8. ini laman aku… aku yang punya.

9. aku ada matlamat dalam tindakan yang aku buat.

10. bagi ku.. bahasa boleh di tingkatkan penguasaanya melalui pembacaan dan juga penulisan karya…

11. mungkin ini salah satu dari padanya..

12.  anda bagaimana? tak apa matlamat kita tak smestinya sama… aku percaya pada fitrah dunia…

JOM TINGKATKAN PENGUASAAN BAHASA MELALUI LAMAN MAYA

p/s – * bahasa slanga = marah

Advertisements
Komen-komen
  1. lurunna berkata:

    fazil….ko oke ke???…ehehehe

  2. putraim berkata:

    comel lah limau tu…bleh bwatkan x????

  3. ella_cute berkata:

    riso bce blog ni…..fuh!…
    are u ok?hehehehe
    cute limau 2….x sangka kretif gak

    penglipurlara : jagan risau, masih baik lagi hehe..

  4. tenzokami berkata:

    kecik ati k as kata skema…huhu
    sowy…;)

    penglipurlara : tak lah, saje je…

  5. tenzokami berkata:

    fazil..fazill…hehe…

    penglipurlara : ya saya

  6. zetty89 berkata:

    suke hati la….
    ehehe…
    tol x??

    penglipurlara : betul3…hehe

  7. tenzokami berkata:

    cumel nye limau ni pkcik angah!!!!!! nk jgk!!!!!

    penglipurlara : ok je. tapi isinya pak cik makan dulu ye… hehe

  8. tenzokami berkata:

    relak ar wong bu jei….hehe..
    tukar la nm blog ni jd FAZIL FUSU LA FISOT…hehehe…

    penglipurlara : tak naaakKKK!!!

  9. syud berkata:

    Haha comel gile kulit limau hasil sentuhan kreatif en.fazil.
    Pasni bleh berkempen utk aktiviti kitar semula kulit limau utk barang mainan kanak2 dan perhiasan pc utk org dewasa…hahaha

    penglipurlara : cadangan yang baik. hehe

  10. tenzokami berkata:

    ye ke hasil tgn abg fazil nie…
    emmm…
    tgk tgn sket???
    musyhkil lak….hehe

    penglipurlara : nah tgok tangan, kecik je kan? hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s