perjuangan yang tak akan berakhir…

Posted: Mac 22, 2009 in DIARIKU

ini mungkin kisah sedih bagi aku… dan juga kisah suka bagi kamu. kerana aku yakin tak semua perasaan dan pendapatku akan sama dengan kamu…

peniti V 2009 menjadi saksi yang aku hanya layak untuk bertanding diperingkat separuh akhir.

sedikit kecewa dan kesedihan melanda… namun ku sembunyikan di sebalik kata punjangga ” mungkin ada hikamah disebaliknya”

namun aku percaya masih ada ruang buatku untuk mencuba di lain masa.. mungkin peniti V 2010 dengan izin-Nya.

perjuangan ku tak kan pernah berakhir selagi mana aku tak mengecapi apa yang di impi.  selagi mana aku tak membuktikan sesuatu pada diri. Bantulah aku Ya Rabbi..

tahniah peserta ahir pidato kepimpinan harmoni V 2009. buat peserta UPM ( abg amir dan adik amar) semoga berjaya dan bawalah piala PENITI di sisi anda.

Advertisements
Komen-komen
  1. mizan utm berkata:

    rilex la ustaz.. perjalanan jauh lagi.. break semi tu bagus la.. ni kan first tyme wakil upm dalam pidato intervarsity..

    penglipurlara : pernah juga terfikir gitu… (bagtau ada blog terus komen ye… heheh bagus2)

  2. redapples berkata:

    Dalam kamus perjuangan abg syam dalam bidang ini, tidak akan pernah wujud titik noktah. Tiada istilah berhenti berharap, tiada istilah bersara, tiada istilah sudah puas…

    selagi mana bidang ini menjadi jiwa, selagi itulah kita perlu mencari setiap ruang yang ada untuk memperbaiki kelemahan diri kita.

    p/s : bukan mudah mahu berjaya.

    penglipurlara : em tahu… kalau mudah ramai pulak yang akan masuk PABM nnti. TQ abg sham

  3. biha berkata:

    macam puasa…kenapa berbuka itu suatu nikmat?
    kerana sebelumnya kita menahan susah..kelak bila berjaya…nikmat yg besar akan dirasa..insyaallah..selagi mana ada usaha..

    p/s:jgn putus asa!!!

    penglipurlara : TQ.. sama2 kita usahakan ye tahun depan.

  4. fakir berkata:

    Perjuangan hanya akan berakhir apabila dihela nafas terakhir.
    Usaha itu perkataan yang mudah, merealitikannya itu yang susah.

    Kadang-kadang kita selalu bertanya adakah belum ada rezeki?

    Tukar.

    Tanyalah, cukupkah sudah usaha diri ini?

    p/s:huh, nk kne cari sluar jeans plak, tq seharian bersama bro mu ini…

    penglipurlara : em2.. nampak abg amir trigat suar jeans je.. hehe tahniah..

  5. lurunna berkata:

    Mungkin belum tiba masanya….

    p/s : x dpt mskkn meebo g keR?

    penglipurmasa : pasti ada masanya…. tak dapat la..

  6. ratusagi berkata:

    Gambatte!!!
    Hidup Fazil!(tetiba)

    penglipurlara : agk tibe2 la.. heheh gurau je. TQ

  7. putraim berkata:

    jangan sesekali pernah mengalah dalam perjuangan… tekadkan azam, teruskan dengan perjuangan abadi..

    penglipurlara : terima kasih…

  8. ella_cute berkata:

    gagal sekali x berakna gagal untuk selamanya….
    xpe dah wat y terbaik..wlaupn xde rezeki kali ni truskan usaha…
    pa2 pun syabas bkn senang nk wakil u

    penglipurlara : thank U… 🙂

  9. el berkata:

    hmm..nxt time cube lg..
    nmpk a.fazil memg semngt n sgguh2 tp xda rzeki..
    cube ag..kaji lg klemhn yg ad n improve dri..(^_^)

    penglipurlara : macam nampak je.. ngintai e? hehe TQ doakan ye..

  10. tenzokami berkata:

    emmm…
    btol3….hehehe…
    as : gd luck!
    do your best..!!!
    abg fazil : tq as…

    hohohohoh

    penglipurlara : aik? dah siap dengan jawapan lagi ye.. hehe

  11. Sue is bintang7 berkata:

    ntah nape aku bru bc entry ni…dh nk basi dh kn..hehe…
    xnk la bg kta2 smangat..aku copy paste dr smua yg kt ats tu…hehe..
    mu jange putuh aso bujey, xpo..kaloh dlu bru jd jogho!!!hahaha…

    penglipurlara : beres kak sue… hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s