PENITI V : CABARAN & HARAPAN…

Posted: Mac 16, 2009 in DIARIKU

banner-blog

sumber: penitiv.blogspot.com

pertandingan PENITI Dah nak dekat…

berdebar aku datang balik.. aduhhh… pertamanya bersyukur sangat sebab dapat menajdi salah seorang wakil dari UPM.

2.  harapanku… mungkin sama dengan orang lain iaitu mencari pengalaman dalam dunia perdebatan. (menang mesti la nak juga… sapa tak nak beb)

3.  kalau menang? fuhh aku la yang paling bahagia aku rasa… walaupun bukanya pidato antarabangsa

4. target aku top 3 la… dah bangga bangat dah tu..

5. tak dapt no 3 no 1 pu leh juga… hehehe

6. tapi kena usaha lebih dulu.. itu yang utama dan perlu. kan2?

7.  kepada kawan2,  family kt kg,  senior2 dan junior2 kolej aku dan kolej lain… cosmate aku… budak2 kolej canselor dan juga kolej lain…  serta semua yang  mengenali aku.. semoga korang dpat mendokan aku berjya buat yang terbaik… mudah-mudahan korang juga tumpang bagga menjadi sahabat dan juga kwan aku.. hehe.. Aminnn

8. gud luck juga semua pesrta..

9. kita jumpa dsna ya…

10.. sekian…

sila lawati : www.poketmoney.wordpress.com

Komen-komen
  1. putraim berkata:

    huhuh…aku doakan sifoo ak ni berjaya… maaf sifoo klu ank murid ni terkasar bahasa. heheheh

    panglipurlara : aminnn.. jangan panggil gtu bleh ak? aku mana ajar kung fu pun. hehe

  2. ieda berkata:

    gudluck fazil!!

    tQ da… hehe

  3. redapples berkata:

    abg nk fazil menang

    penglipurlara : tima kasih bg Sham..(teharunye johan PABM cakp gni.. hehe)

  4. putraim berkata:

    aku doakan sahabat aku berjaya.. Ya Allah, kau permudahkan urusan sahabatku ini… aminnnn…

  5. lurunna berkata:

    Gd Luck fazil, insyallah ko mampu bt yg terbaik…amin

  6. yasmin berkata:

    sana ade usherer ker =p

  7. ella_cute berkata:

    gud luck…
    ala mesti bleh punya…
    xdapat no 3, no 1 pn k pa…
    mak selalu pesan :
    ” nak wat pa2 pun bca bismillah n doa”
    ayah pulak pesan :
    ” rasa gementar tarik nafas 3 kali dengan tenang”
    karang ela lak nak pesan :
    ” nak lebih semangat pejam mata…ingat orang tersayang terutama mak lak… bayangkan dia bersama kita…msti kita kan lebih semangat coz kita xkan kecewakan org yang kita sayang..”
    pa2 pun gud luck…..
    have a nice day…

    penglipurlara : trima kasih anak buah ku… hehe

  8. biha berkata:

    anda ditag!!

    penglipurlara : tidak!!!!!

Tinggalkan Jawapan

