konfius….

Posted: Februari 25, 2009 in PENAWAR DUKA

cat_fun_joke_humor_lucu_051

 

konfius (cofuse) aku seketika.. bukan nak jadi mat kepoh ke apa, cuma nak kan kepastian.. mana jantan mana betina ni?  kekasih atau adik beradik? ataupun… mereka ni..er sejenis? tolongg!!!!

Advertisements
Komen-komen
  1. fakir berkata:

    dah makin lain macam entri blogni…
    “Ya Allah, aku berlindung denganmu dari syaitan yang direjam”

    tumpang berdoa di ruangan komen.

  2. biha berkata:

    abg fazil…..nak sy teman g pk ke??huhu

  3. putraim berkata:

    tak pe rmate, ak faham ko tertekan….
    kpada yg lain jgn salahkan fazil.
    huwaawawaw

    penglipurlara : yeayea ada orang back up.. tQ rumate

  4. lurunna berkata:

    menunjukkan haiwan juga punyai nilai kasih syg( ade kaitan ke??? boink jap!)….
    p/s: i mmg sukeR kucing

    penglipurlara : macam ade kaitan sikit2 je.. hehe i suke kuda… aummm eh tu rimau hehe

  5. Iqa berkata:

    erk…

    uhuk.. uhuk..

    penglipurlara : kena pegi pk ni..

  6. el berkata:

    rasenye picture tu xdela plik ngat..kalo tengok a.fazil ngn a.rahim lg seram..huhu

    penglipurlara : errr.. jagn tuduh yang bukan2 ye.. kami sahabat sejati.. hehehe

  7. qdetactive berkata:

    Q lihat dari perspektif lain. kalau kita buang prasangka seks yang melampau dalam otak, alangkah indahnya mempunyai rakan yang akrab. ape? tak boleh? pompuan boleh?

    penglipurlara : bagus2.. kalau ikut pendapat psikologi, kawan karib ni dari jantina yang sama..

  8. ihe berkata:

    haiwan pun berkasih syg…

    penglipurlara : mesti la.. tak kasih, tak sayang pupuslah generasinya… hehe

  9. el berkata:

    kucing yg cuma dberikn otak blh hdp dgn ksih syg..
    tp mnusia yg dberikn “nikmat tmbhn” –>(akal) yg membezaknny dgn haiwan plk yg trus menindas kaum yg lmh..
    mcm isu israel-palestin…hmmm

    penglipurlara : mereka (palestin) kuat, tapi bila berpecah.. itu yang jadi lemah…

  10. putrawawasan berkata:

    ye mmg die sejenis, sejenis haiwan yang spesisnya sama dan mempunyai kelurga yang sama. tapi, jgn selalu bersangka buruk kpd si kawan akrab, or karib. jgn mempunyai mentaliti yang lemah.
    huhuhu

    penglipurlara : tgah.. dibidas dalam komen..huhu

  11. miera berkata:

    bg saya, ayt penglipurlara mcm mhuraikn situasi kapel skrg…o lebih kepada perli g2 kn…
    ada kapel laki dng laki..gay
    pompuAN NGAN pompuan…lesbian
    banyak g lah..
    tp klu tengok dr belakang dah npk sama jenis..apetah g dr depan..huhu…
    mg saya..penglipur lara..n kamu22222…jng ada yg jeniis g2 ya…AWASSSSSSSSSSSS

    penglipurlara : mintak simpang la ye… Aminnn… tQ dik atas penjelasan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s