28…

Posted: Februari 12, 2009 in DIARIKU

kenapa 28?

tidak 82 atau 280?

pelik kan? heheh

sebenarnye 28 tu adalah nombor giliran aku sebagai peserta pidato. 28 daripada 29 peserta. maknanya aku merupakan peserta yang kedua terakhir.

banyak yang aku fikirkan, mesti hakim dah penat masa ni… (harap-harap tak de yang tertido atau buat2 tidur  sebab penat.. heheh)

dah la giliran aku sememangnya petang. otak hakim mesti  dah tepu sebab mendengar 27 peserta berpidato kat atas pentas nanti.

hmm.. adakah no 28 ini akan membawa tuah kepada aku? atau aku yang membawa tuah kepada nombor 28 ni? persoalan ini akan terjawab nanti.. tunggu dan lihat pada 14 haribulan ni.

penglipulara : impian sememangnya nak menang.. tapi aku tak pernah lupa diri ini masih belajar. tunngu aku peniti!!

Advertisements
Komen-komen
  1. qdetactive berkata:

    semoga berjaya…

    penglipurlara : tq.. huhu

  2. naqib berkata:

    aku dpt giliran no 13..
    minx2 dpt la g final..
    huhu

    semoga berjaya
    same2 kite belajar..

  3. badrishak berkata:

    haaaah??? bia betol
    naqib no 13 ???
    apesal nomb giliran aku 13 gak…
    kite pidato berduet kah???

  4. aqalbu berkata:

    aah la..cam kenal theme ni..huhu..takpe2..sama tapi tak serupa..gamba header pun cam a.fazil lg advnce je ..hehe..
    nway,good luck!!

  5. Iqa berkata:

    Haiyo!!!
    Memang confirm naqib ngan badri ni xble bertemu.
    Dua2 ni sama je..
    Tgk!!! No giliran pidato pun sama??

    Ish.. Ish.. Ish…

  6. putraim berkata:

    heheheh….
    no giliran x penting wahai roomate…
    yang penting isi penyampaian kita tu…
    smoga berjaya…
    doa dari roomate kpd roomate

  7. lurunna berkata:

    Ok pe 28…at least ko bleh blatih amik point2 org lain…. kuang kuang2…
    Semoga Berjaya!!

  8. miera berkata:

    gud luck cz menang r2 d tmpat k3
    jng tlajak bangga ngat….
    nti xdiredhoinya hi3..
    salam pkenalan utk kamu…
    ums mai…

    penglipurlara :em2.. tima kasih atas ingatan. tak kan lupa siapa diri ini dan di mana diri ini bermula..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s