Posted: Januari 28, 2009 in Uncategorized

Debat terbuka ASTAR kembali lagi..

ini kali kedua penyertaan aku dalam debat ini.  Kali pertama pada tahun 2008. Tapi dahulu aku pergi atas tiket kolej kediamanku. (Kolej canselor). namun tak ada rezeki aku terkandas di peringkat saringan. Kali ni aku membawa nama UPM bukan lagi kolej kediaman. Harapan aku untuk membawa sedikit kejayaan dalam hidpku dan juga kelab debat UPM dalam Debat ASTAR.

GOOD LUCK untuk pedebat-pedebat UPM semua..

-nida

-biha

-fizah

-syabira

-aril

-hafiz

– bad, dan

– aku.. hehe

ASTAR tunggu kami!!!!

Komen-komen
  1. fasya berkata:

    akuuuuuuuu!!!!!!!………ASTAR menunggu!!!!!!!!!!!………………………

  2. Kulat berkata:

    wah!! terjumpa pulak blog.. congratz coz masuk final!!! korang memang team yang kuat.. xmau la jumpa korang lagi.. uhhuhh.. n Datang tak utm Integriti nanti, bythe way, WELCOME 2 UTM 4 INTEGRITI (1st Speaker UTM B)… pepepown.. seronok sangat lawan ngan korang aritu..

    penglipurlara : t.q.. kami pun debar juga tau..

Tinggalkan Jawapan

