YA ALLAH.. HANCURKANLAH ISRAEL

Posted: Januari 24, 2009 in Uncategorized

Hatiku jadi geram sangat-sangat dengan apa yang berlaku terhadap saudara kita di Palestin disebabkan oleh tindakan jahat zionis israel.

Semalam khutbah jumaat di masjid UPM menceritakan tentang Israel. Perasaan geram aku membuatkan aku tak rasa mengantuk seperti sebelum-sebelum ini. Aku jadi geram pulak kepada mereka yang tidur kerana mereka tak akan dapat memahami isi khutbah tersebut. Aku rasa macam nak pergi ke telinga dan menjerit sahaja supaya terjaga dan beri perhatian kepada kandungan khutbah. Ini merupaka isi khutbah yang dapat aku simpulkan :

1- orang israel asalnya adalah PELARIAN yang menagih belas ihsan PBB. maka PBB pun memeberi sedikit tanah berhampiran Palestin untuk tinggal.

2- 1948 yahudi mula mencari pasal dengan palsetin.. (orang yang tak kenang budi beginilah jadinya)

3- umat islam perlu menyokong perjuangan HAMAS  dan HIZBULLAH kerana mereka berjuang untuk agma

4- MEMBOIKOT BARANGAN israel dan amerika walaupun kita terpaksa MENGIKAT PERUT!

5- syiekh Yusof al-Qadrawi mengeluarkan fatwa mengenai pengebom berani mati dibolehkan demi menjaga agama

6- umat islam perlu kemabli kepada islam yang sebenar.

hatiku bertambah sakit bila pembacaan aku menerusi buku dan blog menceritakan seribu satu kejahatan Israel.  bacalah dalam laman minda tajdid-  http://www.mindatajdid.com  – sebagai contoh.banyak buku-buku terbitan terkini mencaritakan perihal ini juga. carilah dan baca! anda kan geram macam saya!

Sehinggakan aku terfikir, adakah  mereka kah yakjud dan makjud yang akan lahir diakhir zaman untuk merosakan umat islam.

penglipurlara : Bantu kami Ya Allah..

Advertisements
Komen-komen
  1. zetty89 berkata:

    abg fazil…
    saye setuju!!!
    emosional gak bile cakap pasal palestin nie..
    bukan abg sorang jorr yang marah,
    ramai lagi!!
    jom kite same- same melakukan apa yang termampu!!
    ayuh!!
    hancurkan israel!!!
    sifat antisementik perlu wujud dalam diri semua!!!

    penglipurlara : betul tu!!

  2. miera berkata:

    emmm..zetty pngil penglipurlara abg..sy pn nk pngil abg jg lh…hi3
    ya kn abg fazil..bagus 2 kita benci israel yg beragama yahudi..
    cz..dlm alquran pn mmg dh menyatakan yahudi itu penipu n jng dpercayai..
    …pemimpin yahudi 2 berani2 bterusterang nk musnahkan kita..umat islam ni…tahu dng apa?..kawal minda kita..pakaian??lg seksi lg cantik..biasalh..iblis dk cucuk samakn..hiburan??lg lompat2 lg syiok beb..
    TP ingat..pemimpin yahudi ni tahu kelemahan umat islam..malasnya kita mbaca..ramai nie xtahu nama keparat yahudi ni klu dtanya..btul bukn??tp dialah makhluk ciptaan Allah yg blh d’anggap FIRAUN zmn moden..kn dia ada ckp..dunia blh kutuk US, blh kutuk Allah, tp bukan ISRAEL…xmacm firaun ke 2???

    penglipurlara : boleh je.. hehe (tak gataikan?) intelek sangat komen begini..bagus2.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s