NAK TULIS APE YE…

Posted: Januari 23, 2009 in DIARIKU

Mungkin ramai bloger macam penglipur yang kadang kala tak tahu ape yang nak dituliskan. Ke penglipur sorang je yang jadi begini? hehehe.

Bukan ape, ni guna Laptop kawan, laptop penglipur susah betul nak sedut internet. Sedut virus cepat pula. Tapi tak pe, penglipur tetap sayang kamu laptopku.. hehe. Harap ‘dia’ dapat bertahan sampai penglipur habis belajar nanti.. Aminn..

Ok, balik kepada motif asal, jadi disebabkan guna laptop kawan tak dapat la penglipur nak masukkan gambar-gambar yang ingin dikongsi dengan teman semua.. hanya mampu menaip je.

Sekian saja dari penglipur, entri terbaru ni.. hehehe

penglipurlara : dah Update, cepat Komen.. hehe

Advertisements
Komen-komen
  1. Iqa berkata:

    Kenapa blog aku tak termasuk dalam golongan panglipurlara UPM??

    penglipurlara : sori.. tersalah letak. tadi line kelam kabut sikit. dah tukar dah.

  2. fakir berkata:

    nak komen
    tapi tak tau nak komen aper…
    akukah yang salah.?konpius aku…

    penglipulara : bidasankah ini? hehe

  3. anaktupai berkata:

    testing2…..

    penglipurlara : testing 1,2, 3…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s