IKIM : DARI KACAMATAKU

Posted: Januari 21, 2009 in DIARIKU

Debat Kefahaman Islami peringkat IPT telah membawa aku mengenali IKIM dengan lebih dekat. Bukan Ikin ye.. ni Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM). Kalau Dahulu hanya dengar di radio sahaja, kini aku dah tahu mana letaknya IKIM dan menariknya, aku dah pernah pergi pula Stesen Jalan Duta (berhampiran dengan IKIM)

 

Jadi, ni aku nak kongsi dengan anda semua, views yang menarik yang dapat aku amik kat sana. Jom terjah…

 

 

dsc00187Depan Pintu masuk IKIM..

 

 

 

 

dsc00188

 Ni depan juga, tapi dari sudut yang cun sikit.. cantik kan ?

 

 

 

dsc00180

 Ni pula kat kawasan dalamnya…

  

 

 dsc001681 

Ni tiang lampu kat tempat lapang tadi..

 

 

dsc00149

sempat lagi ambil gambar lampu diding kat dalam dewan besarnya.. hehe

 

dsc00115 

 dekat kawasan penginapan peserta debat IKIM

 

 

sekian dulu dari ambo….

 

 

 

penglipurlara : kadang-kadang cam best je jadi photographer… hehe

 

 

 


Advertisements
Komen-komen
  1. Iqa berkata:

    Sudikah anda menjadi jurugambarku…?
    So, kemana aku pegi ko kena ikut.
    Wakakakakka!!!

    penglipurlara : dah macam jadi bodguard je kemana saja kena ikut…hehe 🙂

  2. unguisme berkata:

    eh eh jap??
    fazil dah reti msuk kan pic laa..
    hehehe..
    credited to me la kan? kan? kan? ;P

    penglipulara : TQ atas tunjuk ajarmu.. dan untuk ak juga yang berani expoler. 🙂

  3. jijah berkata:

    x bergambar dgn DJ2 IKIM.fm??hehe

    penglipurlara : siap masuk dalam konti pulak. nasib baik tak on air.. hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s