SAUDARA BARU….

Posted: Januari 10, 2009 in DIARIKU

Salam perkenalan buat semua..
Bila dikatakan sebagai saudara baru, kebiasaanya kita mesti terfikir tentang orang yang baru memeluk islam bukan? tapi bukan itu hakikatnya, kerana Alhamdulillah, saya islam sejak dilahirkan oleh ibu kesayangan. Terima kasih mak ayah.

Saudara baru maksudnya dalam laman maya ini..
Baru cuba-cuba beranikan diri buat blog dan menjadi seorang bloger. Tak semudah yang difikirkan. Mana tidaknya perlukan kekuatan dan ketabahan. hehe.. Ayat macam mencabar je. Tapi benar. Bukan hanya kemahiran berbahasa dijadikan perkiraan. Malah idea yang disampaikan juga perlu dipertimbangkan. silap curah idea, parah jadinya.. Mintak simpang la ye.

Namun apa yang diharapkan dari saya, laman ini akan menjadi satu wahana demi kemajuan diri, bangsa dan paling penting agama islam tercinta. kepada bloger-bloger yang terkenal dan sudah pun dikenali, terimalah kehadiranku ini… hehe poyo tak.. Sudilah menasihati andai ada yang kurang disenangi dan untuk kebaikan diri ini. wassalam

Sekian dariku

Sang Penglipurlara

Advertisements
Komen-komen
  1. unguisme berkata:

    alalala~ comel die saudara baru sy ni.. huhu..
    alaa nk wat blogging ni, jgn harapkan ape y org nk bace..
    tp, sampaikan ape y ko nak curahkan.. simple kan??

    hehe.. nice job~!!

  2. Iqa berkata:

    Selamat Datang saudara baru..
    Welcome to the club!!!
    :p

  3. jijah berkata:

    jalan-jalan jumpa blog ni..
    selamat berblogging..

  4. unguisme berkata:

    simple, dimple and pimple…
    hahaha..
    ak alah ko.. bg la komen kt aku punye blog gak…
    huhu. 😛

  5. hazri87 berkata:

    POYO LA FAZIL, HAHAHA…

    Penglipurlara : kan dah cakap, mesti ada perkataan comel ni.. hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s